380 שקל – המחיר שישראלי מצפה לשלם לחדר למלון בחו"ל

אבי יעקב 1 Comment on 380 שקל – המחיר שישראלי מצפה לשלם לחדר למלון בחו"ל

אתר המלונות הבינלאומי הוטלס קומביינד ערך שקלול של עשרות אלפי חיפושים של חופשות אישיות, זוגיות ומשפחתיות בחודשי הקיץ ולקראת החגים וגילה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם הוא 380 שקל ללילה

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהו המחיר שישראלי מצפה לשלם עבור לילה בבית מלון בחופשה בחו"ל?

אתר המלונות הבינלאומי הוטלס קומביינד ערך שקלול של עשרות אלפי חיפושים של חופשות אישיות, זוגיות ומשפחתיות בחודשי הקיץ ולקראת החגים וגילה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם הוא 380 שקל ללילה.

לדברי איל סגל מנכ"ל הוטלס קומביינד, כמו במקרים רבים הצרכן הממוצע פועל לפי עוגן פסיכולוגי ומחיר שהוא מצפה לשלם. אם המחיר יקר מדי, אז רבים יחפשו יעד אחר, אבל גם מחיר זול ירתיע רבים כיוון שהם יחששו שלמחיר הזול יש סיבה, אותה הם יגלו על בשרם בזמן החופשה. במדינות בהן מחיר הלינה זול כמו תאילנד, תורכיה ומזרח אירופה הנטיה של אנשים לשדרג עצמם במלון יוקרתי יותר ואילו במקומות היקרים כמו לונדון וניו יורק מתפשרים על מלונות זולים, כך שיש התיישרות לכיוון המחיר הממוצע.

תוצאות בדיקת המחיר הרצוי על ידי מתכנני החופשה נותנות לנו הסבר נוסף למה מספר היוצאים לחו"ל הולך וגדל ואילו תיירות הפנים אינה מתפתחת באותו קצב, אומר סגל. היצע החדרים בארץ במחיר אותו מחפש הנופש הממוצע, יהיה נמוך ברמתו באופן משמעותי מזה שניתן לקבל ברוב המדינות בחו"ל.



1 תגובות

מיין תגובות